събота, 22 юни 2019 г.

52. Вратарят на Вечността


52. Вратарят на Вечността



В пространството на варианти има всичко – и всичко, което желаете с душата и разума си, е ваше. Но трябва да знаете, че на прага на Вечността стои Вратар – абсолютният закон, който пази достъпа до всичко, което се намира там. Този неумолим страж пуска само онези, които имат куража да се възползват от своето право на Създател. Пропуск ще бъде вашият вердикт: аз мога и съм достоен, защото така съм решил. Не искам и не се надявам – аз имам намерение. Вземете своето право и Вратарят ще отвори пред вас вратата към Вечността.

Тълкуване: Каква е разликата между провинциалната девойка и звездата от шоубизнеса, между нерешителния студент и светилото на науката, между обикновените и избраните?
Само една крачка.
Едните са имали смелостта да вземат своето право, а другите и досега не се решават, пък и не вярват, че са способни и достойни. В съзнанието на нерешителния стои твърдото убеждение, че в този свят избраните съществуват, защото са ги избрали всички останали за изключителните им качества. А всъщност това е погрешен стереотип.
Избраните са се избрали сами. И едва след това и именно затова останалите са им обърнали внимание. Вземете си правото да бъдете избрани. Кажете си: от този момент аз избрах себе си. Имате право не защото сте достойни и способни, него – това право – просто го имате. В пространството на варианти има всичко. Там има нещо, предназначено лично за вас – вердиктът за вашето право. Това е вашият пропуск за Вечността, санкцията за привилегията да творите своята реалност.

Вадим Зеланд
Принципи на Транссъфинга

Няма коментари:

Публикуване на коментар