събота, 8 юли 2017 г.

Лечителят Алекс Орбито

Лечителят Алекс Орбито:Казвайте тези три мантри с дълбоко дишане за божествена подкрепа и здраве!

Алекс Орбито е световноизвестен филипински лечител. Нарича работата си духовно лечение. Поместваме пространно интервю с алтернативния лечител, но първо нека влезем в безкрайната тема за феномена Орбито през впечатленията на актрисата, носителка на Оскар Шърли Маклейн. Тя също се подлага на безкръвни операции (наричани психични-б.р.) при филипинския чудотворец, а също така присъства на негови сеанси.
“(Алекс Орбито) леко разтриваше кожата на пациента, докато тя се отваряше. Тогава пъхваше ръцете си в тялото, там, където бе болестта, и изтегляше кръвни съсиреци и някакви неща от вътрешността му, после изваждаше ръцете си и разрезът се затваряше. При една от операциите – пише актрисата – наблюдавах как (Алекс Орбито) извади окото на човека с пръстите си, почисти зад него и го върна на мястото му. Пациентът не почувства болка. Стана и си тръгна с усмивка. Каза, че усетил само натиск. (Алекс) извади зъб с пръстите си и спря кървенето. Премахваше кисти и туморни образувания от всички възможни части на тялото…“
- Как и кога за първи път се появиха лечителските ви способности?
- Разбрах за тях, когато бях на 14 години. Парализираната майка на мой приятел изпрати хора да ме потърсят. Сънувала, че съм я излекувал. И майка ми, и баща ми казаха: „Трябва да отидеш!“ Притеснявах се – какво ще правя там при нея. Но те настояваха: „Отиди. Няма как да й откажем. Ще се молиш!“ И понеже съм отраснал сред любов и прошка, възпитаван съм да вярвам в Бог и да съм добър, отидох. Не я познавах. Като я видях, разбрах, че и аз съм я сънувал. И започнах да се моля. Почувствах студенина като от метална верига в нейното тяло. Масажирах краката й с кокосово масло, което намерих до леглото й – същото бях направил в съня си. Тя почувства нещо и се разтрепери. Казах кратка, но дълбока молитва. И се случи чудо – неподвижната от десет години жена стана и започна да ходи. Около рогозката й се струпаха много хора, които знаеха, че тя не може да ходи. Така станах новината в града.
-Как точно лекувате?
- Лекувам не аз, а Бог. Той ме използва само като инструмент и канал за лечителната сила и енергия. Уравновесявам чакрите, за да помогна на човека да се лекува сам. Слагам дланта на лявата си ръка върху челото ви, за да контролирам движението на кръвта и пулса на сърцето. Лявата ми ръка е тази, която се свързва с материалното. Дясната е тази, която се свързва с духовното. Тялото е 80% вода и ръката ми влиза в него, както влиза във вода. В тялото тя става като магнит. Orbito2Привлича болестта, която аз „изваждам“. Болестите са продукт на отрицателни мисловни форми, които се съсирват в кръвта. Като махна болестта, поставям двете си ръце с дланите една върху друга върху мястото, за да затворя отвора.
-Как бихте коментирали това, че не сте учили в университет, за да бъдете доктор?
-Обикновеният лекар учи в университет как да оперира. Аз съм роден да лекувам. Ако имаше университет, в който учат как да се оперира само с ръце, щях да имам диплома от него.


- Възможно ли е да излекувате някой и той да се разболее пак? И да почине?
- Възможно е. Условието, при което аз лекувам хората, е те да предадат живота си на Бог. Трябва да продължат да се молят и да обичат себе си и него. И да се молят. Да спрат да пият, да пушат, защото пушенето вика рака. Когато човек прави недобри неща, той променя живота си в недобра посока. Важно е да започнем да живеем отговорно и осъзнато и спрямо себе си, и спрямо околната среда. Да бъдем в хармония и свободни да изразяваме себе си – психически, емоционално, физически, социално, да разгръщаме напълно потенциала си във всеки аспект на живота. И да приемем мощта да създаваме собствената си реалност.
- Как ще коментирате пластичната хирургия?
- Тя е само украса, имитация на любов. А имитацията на любов директно се превръща в болест в човешкото тяло. До момента съм имал един милион пациенти и сред тях  много млади жени с рак, получен след като са уголемили гърдите или устните си…
- На какъв етап от развитието на рака можете да го излекувате?
- Преди да е опериран. Понякога след това се влошава и разпръсква. Не е лесно, защото някои вени са били рязани. По-трудно е да се възстанови естественият поток в тялото.
-А какво ще кажете за химиотерапията?
-Заедно с раковите по време на химиотерапията се убиват и здрави клетки. Не бих  искал да коментирам. Все пак, ако хората са дошли, се опитвам да помогна.
„Помощта на г-н Орбито е енергия, която дава още един тласък на организма на пациента.“ – допълва Марика, холандката, която ръководи Асоциацията на негово име. Много хора са идвали да го видят след химиотерапия и разказват, че чувстват зареждане, напомпване с енергия, за да проработи тялото отново.
- Какво провокира образуването на рак според вас?
-Много причини: кармата, негативно настроеният ум. Негативното мислене кани рака. – А можете да му благодарите и да го пратите да си върви. Има хора, които го провокират с много пушене, много ядене или липса на градивно мислене. Ракът се появява и когато човек не се обича.
- Казахте карма. Доколко можем да я променяме?
- Законът ú се задейства, когато липсват прошка, любов и връзка с духовния живот. Нашият дух е връзката ни с Всевишния. Когато вдишваш дълбоко, можеш да усетиш любовта на Господ (казва го тихо и нежно). Кармата е паметта на поколенията в семейството. Живеем в много важно за човека време, време за възстановяване на връзката с духовния му живот. След цикъл от 2000 години имаме възможност да променим нещата според това, което Исус Христос е казал: „Мога да пречистя всичко, което вие и вашите семейства са направили. И пътят към промяната е прошката.“ Трябва да се научим да се молим, да прощаваме и да обичаме. И това е шансът за благословия на семейството ни. Идва нов живот и шанс, нова енергия. Новият живот ще е блаженство, наслада за вас, но се пригответе! Поемайте въздух дълбоко, кажете тихичко „Прощавам ти!“ и ще почувствате връзката с духовния ви живот.
- Възможно ли е да е предопределено някой да няма дете?
- Не мисля, че е кармично. Някои партньори не си подхождат. Случвало ми се е да лекувам хора, нямали деца години, да им се роди детенце и да го кръстят на мен. Хубаво е тези, които търсят как да имат дете, да се молят. Но не на всички е дадено и ако е така, по-добре да се приеме спокойно. Емоциите често са продукт на осъждането на околните.
-А какво мислите за бебетата ин витро?
- Че са благословия. Животът идва само с благословията на Господ. Опитите за клониране са друго.
-Как да живеем здравословно?
- Това означава да имаме добър здрав ум и щастливо сърце. Докато седим пред компютъра, умът ни е винаги зает, но трябва да упражняваме и сърцето си – да спортуваме, за да функционира по-добре. Така и енергията ще е добра. Започнете деня, като вдишате дълбоко, и си кажете:
1. „Обичам ума си!“
После пак вдишайте и си кажете:
2. „Обичам тялото си!“
Вдишайте още веднъж и кажете:
3. „Обичам те, Господи! Дай ми добро! Води ме! Помогни ми!“
Много е лесно. Дишането е вашата връзка с Господ, енергията на лекуването на вашето сърце, на вашия ум. И тази връзка ще помага винаги да сте благословени, здрави и щастливи.
-Когато говорите за Господ, го правите нежно и тихо. Защо?
- (Смее се.) Защото той ми е шеф. Благословил ме е да мога да лекувам. И аз работя за него, за живота, не за пари.

Усетих Алекс Орбито като смирен, фин и изпълнен с любов човек. Тъй като вярвам, че журналистът има право да пише за неща, които е проверил, аз сама напълно съзнателно и с интерес преживях безкръвна операция. Описанието на усещанията ми ще прилича напълно на тези в интернет и в книгата на Шърли Маклейн. Три седмици по-късно, следите на драскотината върху корема ми избледняват. Чувствам се прекрасно. Тепърва предстои да се срещна с промяната, която съм пожелала, и обещавам да я споделя, когато се случи. В Манила и Бразилия има и други лечители като Орбито. Той обаче е лекувал в над 60 страни по света, имал е смелостта и търпението да бъде изследван и е признат от науката.
Опит за обяснение
Шърли Маклейн пише:
Известен американски хирург се срещна с Орбито, изслуша обясненията за лечението му и го разпита. Съгласи се, че Орбито описва различен тип медицинска наука. Според самия Алекс, повечето съвременни лекари се затрудняват да разберат, че може да има и невидима истина със същата задълбоченост, и ефикасност както и видимата. И че освен категорията на материалния свят с научната система от закони съществува и категорията на духовното измерение, принадлежащо на невидимия свят, и имащо също собствена научна система и закони, които го обясняват и ръководят. Приемането на науките, съобразяващи се с влиянието на „невидимото“ в света ни, би поставило човечеството в досег със силата на духовната енергия, така че тя да работи съвместно с техниката.

Свръхестествените лечебни сили на Орбито са изследвани и потвърдени от световни експерти – немски физици и химици, американски биохимици. Холандският лекар невролог проф. Ян ван Хемерт (директор на уважавани клиники в Холандия и основател на първия европейски университет по холистична медицина) е документирал 124 медицински случая на хора, излекувани от филипинския лечител. Филми за Орбито са правили редица телевизии, между които BBC World, National Geographic, тайванската и японската национална телевизия, испанските TV3 и TV5, френската TV1, филипинската CBS и още много.
За живота му и духовните му изцелителни способности са написани над 20 научноизследователски книги. Той лекува тумори, множествена склероза, психични разстройства. Предлагаме ви едно знаменателно интервю с филипинския чудoтворец. Последвайтени във Фейсбук!

Няма коментари:

Публикуване на коментар