събота, 17 ноември 2018 г.

Да се живее с теб е все едно да живееш сам...

Да се живее с теб е все едно да живееш сам...


"След като бях живял около три години с Нанси, един ден се обърнах към нея и казах нещо неочаквано и за себе си. Погледнах я и съвсем спонтанно й казах: „Знаеш ли, да се живее с теб е все едно да живееш сам." Това е нещо върховно. Защото аз съм най-автентичен, най-верен на себе си когато няма друг наоколо. Мога да стана от леглото и да ходя гол из къщата цели десет минути. Мога дори да се промъкна в кухнята без дрехи или да скоча в басейна. Мога да си говоря нещо; мога да си пея; мога... Мога просто да върша какво ли не, да бъда такъв, какъвто си представям, че мога да бъда само когато съм напълно сам. Само че сега аз съм с този прекрасен човек и да бъда с нея е сякаш да бъда сам."

"Идеите на Разговори с Бога в живота" – Нийл Доналд Уолш

РС, За Любовта има хиляди, дори милиони определения... Всъщност всеки човек има свое собствено разбиране на любовта.
Прочитайки тези думи на Нийл Доналд Уолш аз осъзнах какво означава да си самодостатъчен и в същото време да не си сам. Разбрах какво означава да бъдеш свободен и в същото време влюбен. В крайна сметка аз осъзнах колко красиви могат да бъдат отношенията между двама души, когато няма маски, компромиси и задължения...
Весела Стамболиева

Няма коментари:

Публикуване на коментар