понеделник, 9 октомври 2017 г.

Формулата на вселенската сила: Аз мога всичко

Формулата на вселенската сила:

Аз мога всичко!


Практическо ръководство, което открива пътя към света на успеха. Това е наистина доказана практика, която при желание и усърдие работи и помага да постигнете това, което искате

АЗ МОГА ВСИЧКО! Повтаряйте тази формула всеки ден, най-малко по 100 пъти.

Нека тази формула здраво се вкорени у вас, у вашето съзнание и подсъзнание, във всички неврони на мозъка ви, така че вие да нямате друг избор, освен да успеете.

Упражнения:
Максимално се отпуснете, като се възползвате от техниката, която ви допада най-много.
Повтаряйте формулата “Аз мога всичко”.
Ако започнат да възникват чужди или негативни мисли, казвайте на тези мисли: “Аз мога всичко.” Ако се появи натрапчива идея или образ, не използвайте вашата психическа сила за да ги избегнете, а повтаряйте по различен начин “Аз Мога Всичко”, пейте я за себе си и викайте срещу натрапчивите образи.
В определен период мислите ще започнат да приличат на нещо като облак. Явяват се от нищото и отплуват надалеч. Просто гледайте тези облаци, повтаряйки в същото време формулата за себе си.
Опитайте се да осъзнаете тези думи и вибрациите, които възникват у вас, докато повтаряте тези думи, почувствайте ги и просто повтаряйте: “Аз Мога Всичко.” Наблюдавайте мислите и образите, които се появяват в този случай.
Ако можете да ги наблюдавате, така ще включите няколко нива на ума.
За упражненията се изисква огромна вътрешна енергия.
Но дори и ако можете само да повтаряте формулата, можете да преобразите целия си живот. Вие ще станете всемогъщ.

Формулата за успех
Успех – сега.
Успех – в бъдеще.
Успех – небето над мен.
Успех – земята под мен.
Успехът ме води към успех.

Формулата на Соломон
Аз привличам пари.
Утвърждавам щастие.
Умножавам любовта.

От San Light

Няма коментари:

Публикуване на коментар