понеделник, 1 май 2017 г.

Андре Рийо - Виенска кръв

André Rieu - Viennese Blood 


       РС: За мен валсът на Йохан Щраус "Виенска кръв" означава много. Да, той е един  от любимите ми валсове, но не е само това. 
        Винаги, когато прозвучи в главата ми без специална покана, знам, че предстои някаква голяма промяна в живота ми. Изпитвала съм го неведнъж... И обикновено той ми казва: "Спри! Огледай се. На къде отиваш? Това ли е Твоят път?"
        Точно в един такъв момент, запленена от великолепието на един фонтан, зазвуча същия валс, вече не само в главата ми... Случайност, съвпадение... Да, бе, да... Сигурно... В този миг разбрах, че трябва да напусна онова място, че то не беше Моето Място. И го направих, но вече без съмнения и без угризения... 

        А сега, тази вечер, в главата ми прозвуча един друг въпрос: "Как бихме могли да изпитаме насладата, която ни носи музиката, ако не сме въплътени в плътта?" 

        Мисля, че си струва да усетим твърдостта на земята, за да осъзнаем Волността в Полета на Духа...
Весела Стамболиева

Няма коментари:

Публикуване на коментар