вторник, 2 май 2017 г.

Само Божият план за спасение ще успее


Само Божият план за спасение ще успее





„Нека да посветим останалата част от разгърнатия период на практика на това да поискаш Бог да ни разкрие Своя план. Запитай Го съвсем конкретно:
Какво искаш от мен да извърша? 
Къде искаш от мен да ида? 
Какво искаш от мен да кажа и на кого?
Предай на Него цялата отговорност за останалата част на периода на практика и нека Той да ти каже какво трябва да извършиш в Неговия план за твоето спасение. Той ще ти отговори в съответствие с твоето желание да чуеш Неговия Глас. Недей се отказва да Го чуеш. Самият факт, че извършваш тези практики доказва, че имаш донякъде волята да се вслушаш. Това е достатъчно, за да претендираш за Божия отговор.“

Курс на Чудесата, Урок 71

Господи, какво искаш от мен да извърша?
- Ела в Прегръдката Ми и усети Любовта Ми.

Господи, къде искаш от мен да ида?
- Навътре към себе си, за да откриеш Мен и тогава можеш да отидеш и да бъде навсякъде, където поискаш.

Господи, какво искаш от мен да кажа и на кого?
- Кажи „Обичам те!“ на себе си и по този начин ще кажеш „Обичам те!“ на целия свят, на всички и на всичко, защото Ти Си целият свят, защото твоето разгръщане е светът, който виждаш.
Спасението идва САМО от Мен, но чрез Теб, чрез твоята Любов, чрез твоето разгръщане в Любовта.
Няма Сила, равна на твоята в Твоя Свят!
Няма Любов, равна на твоята в Твоя Свят!
Няма Мъдрост, равна на твоята в Твоя Свят!
Твоят свят е всичко, което имаш. Няма и не може да има сила отвън, която да му повлияе, която да го промени.
Твоята Сила съм Аз!
Твоята Любов съм Аз!
Твоята Мъдрост съм Аз!
Запомни това, осъзнай го, приеми го и се наслаждавай на великолепието на своя Живот.
Спасението, което ти нося е вътре в теб,
защото Аз не съм нещо, отделено от Теб.

Весела Стамболиева

Няма коментари:

Публикуване на коментар